Розмір шрифту

A A A

Колір сайту

K K K
 Gerb Black And White
УКРАЇНА
Тиврівська районна рада
Тиврівського району
Вінницької області
16 СЕСІЯ 7 СКЛИКАННЯ
РІШЕННЯ
від 27/07/2017 року№321смт Тиврів
Про роботу Центру надання адміністративних послуг при райдержадміністрації

Заслухавши інформацію «Про роботу Центру надання адміністративних послуг при райдержадміністрації», районна рада відзначає наступне.
Станом на 22 червня 2017 року у Центрі надання адміністративних послуг при Тиврівській райдержадміністрації (далі Центр) відповідно до переліку, затвердженого розпорядженням першого заступника голови Тиврівської райдержадміністрації №420 від 9.08.2016 року, надається 91 адміністративна послуга, які виконуються згідно інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг.
Відповідно до штатного розпису в Центрі працює два працівники відділу надання адмінпослуг та три працівники державної реєстрації. Крім того, залучено до роботи 2 працівники управління праці та соціального захисту населення, та 2 – відділу Держгеокадастру. Один раз на тиждень здійснює прийом представник газової служби.
Для побудови ефективної системи надання адміністративних послуг органами виконавчої влади району 12 сесією районної ради 7 скликання прийнято Програму забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг при Тиврівській районній державній адміністрації на 2017 – 2020 роки. Програма щорічно фінансується. В минулому році з районного бюджету за рішенням сесії виділено 100 тис.грн для виконання заходів програми щодо покращення обслуговування населення..
Проте, не зважаючи на це, є скарги громадян на роботу Центру щодо порушення строків підготовки та видачі документів користувачам послуг.
Керуючись частиною 2 статті 43 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, законами України «Про адміністративні послуги» та «Про місцеві державні адміністрації», з метою покращення надання послуг жителям району Центром та враховуючи висновки постійних комісій районної ради: з питань гуманітарної та соціальної політики; з питань економічного розвитку району та управління майном, районна рада

ВИРІШИЛА:

 

  1. Інформацію«Про роботу Центру надання адміністративних послуг при райдержадміністрації» взяти до відома.

 

  1. Центру надання адміністративних послуг при райдержадміністрації (Білоус О.Я.):

2.1. Забезпечити неухильне дотримання законодавства в частині надання адміністративних послуг жителям району, підприємствам, установам та організаціям;

2.2.Забезпечити дотримання термінів надання адмінпослуг, згідно технологічних карт послуг;

2.3. Забезпечити прозорість і відкритість роботи Центру надання адмінпослуг в тому числі і висвітленням своєї роботи на сайті Тиврівської райдержадміністрації.

 

  1. Управлінню економіки райдержадміністрації (Ленніков В.А.):

3.1. Провести моніторинг громадської думки з оцінки якості надання адміністративних послуг, щоб кожен відвідувач міг оцінити роботу працівників Центру надання адміністративних послуг за двома показниками: “Добре” та “Незадовільно”, шляхом опускання талонів у скриньку, яка знаходитиметься в зоні очікування Центру.

3.2. Здійснювати постійний системний контроль за дотриманням суб’єктами надання послуг строків та вимог чинного законодавства при наданні вищезазначених послуг.

3.3. Для максимальної зручності споживачів, проводити зустрічі з керівниками окремих структур по залученню їх до надання адміністративних послуг в приміщенні Центру.

 

  1. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійні комісії районної ради :з питань гуманітарної та соціальної політики (Швець Б.С.); з питань економічного розвитку району та управління майном (Сілко Ж.О.).

 

Голова районної ради Я.Й. Красовський