Розмір шрифту

A A A

Колір сайту

K K K
 Gerb Black And White
УКРАЇНА
Тиврівська районна рада
Тиврівського району
Вінницької області
15 СЕСІЯ 7 СКЛИКАННЯ
РІШЕННЯ
від 11/05/2017 року№293смт Тиврів
Про стан законності, боротьби із злочинністю та охорони громадського порядку на території Тиврівського району.

Заслухавши та обговоривши інформації керівника Жмеринської місцевої прокуратури, начальників Тиврівського та Гніванського відділень поліції «Про стан законності, боротьби із злочинністю та охорони громадського порядку на території Тиврівського району», районна рада констатує, що працівниками правоохоронних органів здійснено ряд організаційних та практичних заходів, спрямованих на зміцнення законності і правопорядку, попередження та розкриття кримінальних правопорушень, захист особистості безпеки та майнових прав громадян.
Разом з тим, аналіз криміногенної ситуації в районі викликає занепокоєння. Так у 2016 році порівняно із 2015 більш як на 10% (64 злочини) зросла кількість кримінальних правопорушень, з них: особливо тяжких – 15 (проти 9 у 2015 році), це на 66,7% більше, тяжких – 159 (проти 141 у 2015 році), це на 12, 8% більше, середньої тяжкості – 167 (проти 140 у 2015 році), це на 19,3% більше.
По структурі правопорушень: 274 кримінальних правопорушень проти власності у 2016 році (проти 246 у 2015 році), це на 18% більше, 9 проти громадської безпеки (6 у 2015 році) на 33% більше, 4 проти безпеки виробництва 9 (2 у 2015 році) на 100% більше, 22 проти безпеки руху по експлуатації транспорту (14 у 2015 році) на 57% більше.
Насторожує статистика за фактами смертей та зникнення безвісти осіб, ріст яких відбувся вдвічі.
Прикро констатувати, що при цьому зменшилась кількість розкриття злочинів. Всього у 2016 році виявлено 126 осіб, які вчинили кримінальні правопорушення, проти 133 осіб у 2015 році.
Найбільше кримінальних правопорушень вчинено на територіях: Гніванської міської ради – 158, Тиврівської селищної ради - 86, Сутисківської селищної ради – 81, Селищенської сільської ради – 40.
Незрозумілим є той факт, що при наступних негативних показниках росту злочинності лише у 15 територіальних громадах дільничні інспектори взяли участь у роботі зборів громадян.
Разом з тим, органами прокуратури та поліції, з метою збільшення рівня довіри населення, намагалися швидше проводити досудове розслідування, що дало можливість скерувати до суду 191 кримінальних правопорушень (проти 165 у 2015 році), на 16% більше. Отже, існує позитивна тенденція до вирішення проблем громади у кримінально - процесуальному порядку. Загалом, судами задоволено 20 позовів прокурорів на суму понад 500 тис. грн..
Зважаючи на вищевикладене, керуючись пунктом 36 частини 1 статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи висновок постійної комісії районної ради з питань депутатської діяльності, взаємодії з органами місцевого самоврядування, правоохоронними органами, військовими, громадськими формуваннями та адміністративно- територіального устрою, районна рада

ВИРІШИЛА:

 

  1. Інформації керівника Жмеринської місцевої прокуратури Кислова Ю.А., начальника Тиврівського відділення поліції Жмеринського відділу поліції Тріща О.Л. та начальника Гніванського відділення поліції Жмеринського відділу поліції Василика В.В. взяти до відома та визнати їх роботу з даного питання, як такою, що потребує покращення.

 

2.Рекомендувати:

2.1. Керівнику Жмеринської місцевої прокуратури (Кислов Ю.А) посилити нагляд за виконанням  Конституції та Законів України  керівниками підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності, зокрема щодо порушень у фінансово-банківській, податковій сфері, а також законодавства про оплату праці та зайнятості населення.

 

2.2.Тиврівському відділенню поліції Жмеринського відділу поліції (Тріщ О.Л.), Гніванському відділенню поліції Жмеринського відділу поліції (Василик В.В) посилити контроль за організацією виконання заходів Комплексної оборонно-правоохоронної програми Тиврівського району на 2016-20120 роки «Безпечна Тиврівщина-взаємна  відповідальність влади та громад», зокрема:

–     відновити практику оперативно-профілактичних відпрацювань населених пунктів району із складною криміногенною обстановкою. Під час їх проведення здійснювати комплекс правоохоронних заходів, а також заходів загальної та індивідуальної профілактики щодо осіб, які перебувають на обліку, залучаючи при цьому депутатів місцевих рад, педагогічних працівників, громадські формування;

–     спільно з державною податковою та фінансовою інспекціями посилити діяльність щодо виявлення та  документування  злочинів в сфері економіки, фактів корупції та хабарництва;

–     забезпечити раціональну розстановку сил та засобів відділу з метою забезпечення своєчасного реагування на кримінальні прояви, належну організацію діяльності слідчо-оперативних груп, ефективне використання технічних засобів під час проведення першочергових слідчих дій на місці вчинення кримінального правопорушення.

–     здійснювати заходи з попередження насильства в сім’ї, визначати категорію осіб, які потребують посиленого контролю, з метою попередження скоєння ними злочинів та правопорушень;

–     посилити роботу щодо виявлення та притягнення до відповідальності осіб, які займаються збутом наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів;

–     вжити заходів щодо підвищення ролі дільничних інспекторів поліції в забезпеченні правопорядку на адміністративних дільницях, зміцнення їх взаємодії з  сільськими, селищними, міською радою, населенням; дотримання графіків прийому громадян.

 

2.3. Відділу освіти райдержадміністрації (Нижник О.Т.), службі у справах дітей райдержадміністрації (Берегуляк А.Л.), управлінню соціального захисту населення райдержадміністрації (Чичкалюк О.А.),  районному центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді (Франко О.П.):

–     удосконалити форми та методи роботи щодо раннього виявлення неблагополучних сімей з дітьми, в разі необхідності забезпечити їх своєчасне вилучення та подальше влаштування до відповідних закладів;

–     активізувати роботу щодо профілактики негативних явищ в молодіжному середовищі, застосовуючи нові форми та методи роботи, способи раннього виявлення схильності до наркоманії, алкогольної залежності;

–     більше уваги приділяти питанням взаємодії з працівниками поліції по запобіганню фактів насильства в сім’ї а також сприяти обміну інформацією з таких фактів.

 

2.4. Сільським, селищним, міській раді:

–     проаналізувати за результатами і півріччя 2017 року у порівняння з попереднім роком на  засіданнях виконавчих комітетів стан дотримання законності, попередження та боротьби зі злочинністю на території відповідної ради,  з наступним розглядом на сесіях рад, вжити додаткових заходів щодо поліпшення ситуації;

–     за участю дільничних інспекторів поліції, депутатів місцевих рад, членів громадських формувань активізувати роботу щодо забезпечення громадського порядку на території рад;

–     вважати недостатньою роботу з питань профілактики і протидії пияцтву та алкоголізму в територіальних громадах, спільно із правоохоронними органами вжити дієвих заходів адміністративного та громадського впливу до осіб, які зловживають спиртними напоями;

–     посилити вимогливість до керівників підприємств торгівлі щодо дотримання ними встановленого режиму роботи та правил торгівлі;

–     cпрямувати роботу служби дільничних інспекторів поліції щодо проведення                 систематичних прийомів громадян у населених пунктах і проведення звітів перед населенням;

–     вжити заходів щодо забезпечення дільничних інспекторів поліції  робочими кабінетами та телефонним зв’язком в приміщеннях рад, інших адмінбудинках на території ради;

–     відповідно до вимог Закону України «Про запобігання корупції»  вживати  заходів по недопущенню корупційних діянь.

 

  1. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань депутатської діяльності, взаємодії з органами місцевого самоврядування, правоохоронними органами, військовими, громадськими формуваннями та адміністративно – територіального устрою (Степанишин С.М.).
Голова районної ради Я.Й. Красовський